Blablabla

Friday, May 1, 2009

The One and Only..hehe


Emm..try guess? Who are they?
\huhh, for me, they are one in the million, my life, my everything..hahaha
i have a small family, with loving mum and dad, two lovely sisters, make full of my life..
mm..walaupun hidup serba-serbi je..but, full of love!
Thanks to God for giving me a gift, somebody to share wonderfull life with me..is MY FAMILY!

Nak tau tak?? my name history..hehe
PSALMS means MAZMUR in Bible..seorang Pengkoir terkenal yang mencipta lagu2 pujian dan penyembahan untuk memuji Tuhan..
in Psalms 119: ayat 105. "Thy Word is a Lamp Unto My Feet and a Light Unto My Path" menyatakan betapa kebesaran Tuhan itu hadir dalam kehidupan kita..firmanNya bekerja dalam roh dan tubuh manusia..Alleluya..puji Tuhan, amen.

Mm..being a student is not that simple, mencabar oo..nasib ar niat hati tabah menghadapi, sesukar mana pun, dah azam ingin menjadi seorang pendidik..benar lah Holland Teori tu..
huhh..becoming a 'counselling teacher' lagi tu..mm..camne ek nanti?? jeng..jeng..jeng.
masih ada 4 sem lagi ni..hehe..teruskan perjuangan!!

Be a TRUE SHAKER!!











No comments:

Post a Comment