Blablabla

Sunday, March 28, 2010

Hati Ini Terasa INDAH...


huhu..lama dah nak menulis nie, ada masa free sedikit ini nak juga kongsi tentang sesuatu. Almaklum laaaa..semenjak dua menjak ni bz dengan proposal..tapi sekarang dah SIAPPPP...hahhaa

Emm..pagi2 ni dah terima kol dari YDP untuk minta tolong kemaskan bilik vip JMK, ada makan tengahari untuk VIP TEST (Temasya Sukan Antara Kolej)..kelam-kabut jugak, cari geng untuk bantu sama semuanya ada hal masing2, apalagi i have to move by myself laaa..hahaha..seronok jugak kemas2 nie...Lepas ni bila la lagi nak mengemas, perkhidmatan jadi JMK sudah hampir tamat, banyak suka duka sepanjang memegang jawatan ini, apa yang penting pengalaman begitu banyak mengajar erti hidup yang baru...
Dulu..aku selamengutuk time bila program yang dianjurkan tidak menarik, then bila aku sendiri yang menjadi pelaksana..ayoooo, payah dan banyak cabarannya..nak jilidkan beberapa program yang pernah aku laksanakan sepanjang sepenggal menjadi JMK ni..
Biro Perpaduan dan Intergrasi In Memory..
Hari Perpaduan Za'ba 2009


Aku & partner..Faufau..hehe..

kenangan dengan para peserta...

Rakan Exco yang dikasihi..Thanks :-)


Pesta Tanglung Za'ba 2009

Kawan2 aku yang selalu support program..Cayang korang..

Kesungguhan para peserta tanglung..


Festival Gong Xi Fa cai Za'ba 2010


bersama RE untuk memasak Tang Yuan..Syok nyerr..


Pertandingan Kaligrafi..


Perasmian Pengetua & tarian singa..waaahhhh..

inila..antara kenangan yang paling best sepanjang menjadi JMK ni..banyak perkara pahit dan manis ditempuhi bersama. Pengalaman dan pengajaran itu yang banyak mematangkan dan melatih diri untuk lebih cemerlang..Thanks dan syabas buat partner aku yang banyak berjuang mengharungi kepimpinan ini..bak kata dia "susah senang tetap bersama..", then tanpa sokongan RE siapala kami untuk bergerak menjayakan semua program ini.Korang la team TERBAIK!!!

pasti ini menjadi satu memori indah..

No comments:

Post a Comment