Blablabla

Friday, October 30, 2009

Always Besides Me..Thanks!!

hohoho..salah satu simpanan berharga dan disayangi..hehe
Emm..comel tak bantal busuk gue??hehe..sebaya dah dengan aku umurnya itu, sejak dilahirkan sehingga sekarang, see..it's always be there!! hauaahauaha..Aku ni yang tak boleh berpisah dengan nya (jangan pisahkan aku dan dia..Tuhan Tolonglahhh Ku cinta dia..huaahha) cam kekasih hati pulak..

Walaupun mukanya dah hitam..(Disebabkan oleh enzim air liur basi yang terkumpul zaman-berzaman..), walaupun bau ia adussss..(Tak tergambar kebauannya) tapi, dia jugak laa tetap di hati, kalu tak ada dia yang menemani tidurku, takkan nyenyak..Cewaaahhhh..kemana pasti ku bawa..
Bersabarlahh kepada wahai teman2 yang jelek melihatnya..tapi.....
Agak2 nya..ada tak yang akan menerima dia seadanya seperti aku? Emm, harap2 la tak ada yang terkejut beruk bila melihat aku memeluknya nanti..hehehe..Orang kata, emas, perak, wang syiling, wang kertas, bla..bla..bla..berharga. But, for me, My "Bantal Busuk" is everything compare to this, 22 years together with me..(nasib baiklaa dia tak pandai bercakap..kalu tak..emmm..) sampai bila2 pun tetap bersama..
Sengaja aku nak coretkan kisahnya di sini, dah macam bahan arkeologi pulak arr..hahaha..Oii..walaupun dah berusia, tapi tetap empuk dan penawar rindu loo..Ada lagi partner dia sorang tinggal kat Sarawak..sebaya gak ngan dia, nama nya.."Fido Dido", almaklumlahh..Zaman tu dulu cartoon Fido Dido paling gempakzz..For me, it's does't matter if people says that i'm chlidish or whatever laa..it's me, don't like i don't care..(Pinjam ayat Rosca,hehe..)

Huhh..thanks to my mum, who gives me this..hehe, thanks to bantal busuk because becomes the best companion and friend until now. Although you look so ugly and smell stingy, but..honestly, i'm really2 loves you!! Muuuuaaaaaaahhhh..:)
FORGET YOU NOT!!


No comments:

Post a Comment