Blablabla

Sunday, October 25, 2009

"Papa Jahat" Hauahahaa..Sesuai!!

Huhhhh..nak jugak lah bercerita panjang lebar..macam Boss!! Sekarang ni dah kol 3.05 pg..mata bukannya tak mengantuk, tapi, disebabkan terlebih tido, so it's hard for me to take a nap..huhu..Berdolah-dalih, aku baru bermula buka buku Pengukuran, saja aku nak menfokus kat subjek ni..bukan minat..tapi, rasa hati ini agak kurennngg menguasai bab2 dalam subjek ni. Sem ni soalan sume esei..yg tembak2 just Dadah, RBI & Delinkuen..huhhh..ni berpusing kepala otak memerah idea dan pendapat..huussshhhh..

Semalam gaduh pasal baju RE ngan dia..slumber je Sitah call dia "Papa Jahat"..mana tak, berkeras nak baju color biru, but then aku nak color oren, sanggup dia offer baju oren dia kat aku (No..no..no..). Last2 dua2 kalah, haha..result akhir wat color purple..Pening2 layan karenah dia nie..adusss..Kerja ngan dia, aku pulak yg kena jadi muda..padahal aku lagi tua..naik minyak tol, manja!! Mana tak mulut aku nak membebel jee..pastu, dia komplen aku pulak yg degil..(Tak faham toll..)

Kebetulan pulak malam ni Ctikus ajak jadi juri untuk pilih lagu & logo..Apalagi, aku suka laaa..Tak banyak JMK yg join td, bangga gak dapat hasilkan lagu sendiri dengan bantuan geng len (Walaupun tak reti..) Tapi, ada gak yg tak puas hati, orang tuu bukannya nak bagi semangat or puji..tau2 je nak mengomen..Gerammmm toollll!! Patut laaa si Masitah panggil dia "Papa Jahat"..(memang jahat punn..hahahahaha..) Tak tahan, jumpa jeee nak gaduh..tak layan merajuk, layan pulak sakit hati..aduussss..

Kesian Pak Bal..nampak letih jee..dah laa jari kelingking bengkok (tercedera..hukk3..) sempat lagi mengumpat sepatah dua kata..hehe..Oh yaa..sebut pasal lagu td..ntah2 ada harapan ke tak? But, for sure that is the best, thanks to all! si papa jahat pulak tetiba je nak bertanding sekali..Pandai je kata lagu tak sedap, cakap je lebih..buat tak nakk!! sabar2..
Tengah menulis nii..sempat lagi layan lagu nasyid, "Tika Malam"..best toll lagu dia..merdu..Mana taknya, housemate aku yang nyanyi, hehe.."hayatila dengan setia..Nikmatila dengan bijaksana..Keluar ke semesta tuhan..menjangkau masa hadapan.." Berkali2 ulang pun tak jemu..hauahaha..Banyak tol kenangan, semalam Raya Pentadbiran pula, makan2..Petang tuu masak bihun, dan goreng cengkodok..sedap tol makan ramai2..ehehe..Amboi, papa jahat pakai baju pink, kata tak nak datang, tapi time balik dia laa yg tapau satey banyak2 huhh..penuh tangan..tak malu tol..(Tak mau mengaku partner biro dah..hukk3..)
Emm..dah lewat da ni..petang sok ada bengkel Rahsia Posting plak..huhu..Dengarlaa apa isu yang diutarakan..Im really miss my mum..kena balik 26/11 nii..takpe, sekali-sekala laa..lama tak join any kem, kali ni kena jadi lone ranger plak balik sorang2 (Cabaran tuuu)..si papa jahat nak balik je kerja..Oooo..lupa2..dia takut gayat dan tak suka aktiviti lasak begitu..haha..(rahsia2..)
Ok..banyak dah buat ketupat nii..hehe..Anyway, he is my work partner, so, be nice with him..still kena work together sepenggal lagi..emm..Papun, gaduh2 tu ngam jugak, JMK len pun selalu tegur aku & dia (Kenapa laa korang berdua ni?!). Nasib baik suara merdu, pandai nyanyi (Boleh dimaafkan..) Orang kata.."Gaduh tuu tandanya sayang"..(Cover line..hahahaha..)
Ok..have to make a move..nak continue layan lagu nii..Thanks to Farz yg upload this songs..sooo nice..

No comments:

Post a Comment