Blablabla

Monday, October 5, 2009

Jadual Ohhhh Jadual...

Emmmm...

Pasti korang tengah pening kepala sekarang ni kan? Mana taknya..semua orang berebut-rebut nak daftar jadual, aku apalagi bersemangat lagi laaa..Awal2 pagi lagi dah duduk bertengek depan laptop kat cafe KZ, sekarang ni masing-masing nak ikut kepala kawan..
"Dimana Kau Ada, Di situla Ada Aku.."
Hahaha..Betul kan?? Emm, aku ni tak kisah sangat, asalkan geng yang len tak berpecah sudah, mujur ada si jiji yang menjadi penyelemat..hehe..pemudah cara!! Tapi, bendalah ni yang bengong sikit laa..aku dari tadi tak dapat2 daftar, nak naik angin jugak rasanya!! (Sabar2...) dah lah dengar desas-desus pasal posting akan dibekukan 2010..huhuhu..tak tau betul ke tak?? Tapi, banyak gak geng2 aku yang tengah meratap berita buruk niii...hehehe
ME??NO kOMEN!! Belajar selagi mampu, aku tak tau apa yang bakal berlaku pada masa akan datang, jika diizinkan Tuhan untuk meniti jalan sebagai seorang bakal kaunselor..tak lari kemana cita yang dikejar..Cewaaahhhh...Kalu takde rezeki, alamatnya jadi penoreh getah laaa aku..hauahauahauaha..
Nak buat camne pendaftaran niii??? Emm..bersabar je laa..Apupun, jangan pisahkan Aku dengan ??? hauahaha..Anda tunggu dan lihat siapakah yang akan meneruskan perjuangan bersama denganku semester akan datang !!! hehe..
Ohhhhh..Stop at this moment..Nak siap cantik2 pergi kuliah..wawawawa..daaa..

No comments:

Post a Comment