Blablabla

Wednesday, October 14, 2009

Sesuatu..

huhhhhhh..(panjang lagi keluhan ni sebenarnya..hhehehe..)
2 minggu ni memang bz..baru lepas program Hari Raya Terbuka kolej..tak tdo semalam, gara2 nak cucuk satey..haha..seronok tol time keja, mana tak nya..dapat kawan gila macam Mat Ju..memang tak terasa ar kepenatan tu, kengkawan JMK len pun sporting gak..thanks sebab bagi kerjasama!Maaf laa..aku jadi bendahari pun tak reti nak mengira, hehe..nasib baik mata tak rambang tengok duit banyak, boleh bingung hati dan perasaan, hehehe..Time ni gak aku dapat rasa satu perubahan, best sebab jadi rapat n lebih faham pasal patner aku tuu..dia tu lawak giler, sweet n manja pulak tu..kaki cari gaduh..tak faham tol kenapa laa bila jumpa je pasti ada benda tak kena..(Susah nak berdamai..huahahaaa..) tapi keja tetap jalan..(Itu yang penting!!)
Aku belajar masak rendang..sedap sangat, cewahhhh (puji diri sendiri..hehe..) thanks to Kak Fad coz banyak bagi tunjuk ajar..tak lupa gak kat Pak Bal..Our Chief supervisor (YDP laa)..hehe..Suatu kepuasan bila dapat hasilkan sesuatu daripada air tangan sendiri..tapi, kesian plak aku tengok nasib Fazley (Ketua Blok E) merangkap ketua Lemang..alaaaa..sedap berlemak lemang nya..tapi tak sempat nak masak habis..Korang bayangkan..300 batang..fuyooooo..
Kenangan semanis-manis custard nisa, selaku bihun sup siti. selemak lemang fazley, sesedap rendang Kak Fad, seenak kuah kacang Kak Zura dan selazat satey JMK, serajin semua yang mengemas dan membasuh periuk dan mangkuk..Aku pahatkan memori ini jauh dalam ingatan..hahahaha..Seronok gotong-royong gini, semua makanan habis disapu penghuni kolej, waduhhh.. kami yang masak ni merasa sikit jee..huhu..
Adoii..pas program ni datang pulak lagi satu, program aku plak Pesta Tanglung..Aku doakan semoga yang terbaik..Emm..Tak sabar la pulak..
Leganya dah nak habis xssigment, sesi pun dah settle tinggal nak wat laporan je lagi..emm..chayok2 sam!!!Tak lama lagi nak balik..miss u much home..mok pakat2 ngan fau2 n endang balik sekali..hehe..K, nak g rendam baju..banyak tuu nak cuci, malam ni perjumpaan PA plak..adussss..daa

No comments:

Post a Comment